Acte necesare luare în evidență imobil dobândit prin contract de vănzare-cumpărare/donație

Category: Acte Necesare

Compartiment specializat: Impozite și Taxe Locale (Moldovan Marian Victor)
Adresă e-mail: impozitesitaxevaduizei@yahoo.com
impozitesitaxe@primariavaduizei.ro
Telefon de serviciu: +40 742017495
(doar în timpul programului de lucru, Luni – Vineri, 08:00 – 16:00)

Acte necesare:

– Contract vânzare cumpărare, donație, întreținere, certificat moștenitor, sentință judecătorească definitivă, proces verbal de licitație, respectiv adjudecare, după caz
– Copie carte identitate proprietar/coproprietar, C.I.
– Schița imobilului – din care sa rezulte supratafa utilă şi construită desfaşurată a imobilului;
– Copie extras CF în anumite cazuri
– ANEXA la declarația fiscală pentru stabilirea impozitului pe clădiri – (persoane fizice nerezidente în localitate).

Tags: imobil, vanzare-cumparare

Mai vedeți și

Sprijin ANZM pentru înființare stâne montane, centre de colectare și/sau prelucrarea a laptelui, fructelor de pădure, etc.

Program-sprijin-AZM

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *