Acte necesare luare în evidență autoturism înmatriculat în România

Category: Acte Necesare

Compartiment specializat: Impozite și Taxe Locale (Moldovan Marian Victor)
Adresă e-mail: impozitesitaxevaduizei@yahoo.com
impozitesitaxe@primariavaduizei.ro
Telefon de serviciu: +40 742017495
(doar în timpul programului de lucru, Luni – Vineri, 08:00 – 16:00)

Acte necesare:

– Contract de vănzare – cumpărare în original + xerocopie
– Cartea de identitate a vehicului în original + xerocopie
– Cartea de identitate a persoanei care dobândește vechiculul în original + xerocopie
– Fișa de înmatriculare completată de câtre persoana care dobândește

Pentru luarea în evidență se va prezenta persoana care dobândește mijlocul de transport sau persoana împuternicită prin procură notarială. În vederea obținerii certificatului de atestare fiscală persoanle care îl solicită trebuie să aibă impozitele achitate.

Mai vedeți și

Sprijin ANZM pentru înființare stâne montane, centre de colectare și/sau prelucrarea a laptelui, fructelor de pădure, etc.

Program-sprijin-AZM

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *