Arhive Blog:

februarie, 2022

  • 23 februarie

    Acte necesare luare în evidență imobil dobândit prin contract de vănzare-cumpărare/donație

    Compartiment specializat: Impozite și Taxe Locale (Moldovan Marian Victor)Adresă e-mail: impozitesitaxevaduizei@yahoo.com impozitesitaxe@primariavaduizei.roTelefon de serviciu: +40 742017495(doar în timpul programului de lucru, Luni – Vineri, 08:00 – 16:00)Acte necesare: – Contract vânzare cumpărare, donație, întreținere, certificat moștenitor, sentință judecătorească definitivă, proces verbal de licitație, respectiv adjudecare, după caz– Copie carte identitate proprietar/coproprietar, C.I.– Schița imobilului – din care sa rezulte supratafa utilă şi construită desfaşurată a imobilului;– Copie extras CF în anumite cazuri– ANEXA la declarația fiscală pentru stabilirea impozitului pe clădiri – (persoane fizice nerezidente în localitate).