Primăria comunei Vadu Izei recrutează un număr de 2 recenzori pentru cea de-a treia etapă de colectare a datelor, prin interviuri faţă în faţă, în cadrul Recensământului Populației și Locuințelor.
Recenzorii selectați vor încheia un contract de servicii cu autoritatea locală, perioada de contractare a serviciilor fiind: 16.05.2022 – 17.07.2022
Locul de desfășurare a activității: pe teren, în limitele administrative ale localității.
Candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
Condiții generale:
- • Vârsta minimă 18 ani împliniți – condiție eliminatorie;
- • Minim studii medii absolvite (diplomă absolvent liceu) – condiție eliminatorie;
- • Sa nu aibă cazier – condiție eliminatorie;
- • Să dețină cunoștințe de utilizare a unui terminal de tip tabletă;
- • Abilitatea de a comunica într-o manieră civilizată; capacitatea de a stabili contacte interpersonale, de a fi cordial, plăcut, metodic și riguros;
- • Să dispună de un telefon mobil pe care să-l utilizeze pentru comunicare;
- • Rezistență la stres și lucru sub presiune;Condiții specifice:
- • Muncă pe teren;
- • Disponibilitatea de a lucra în program prelungit, în medie 8 ore pe zi (până la sfârșitul zilei);
- • Disponibilitatea de a lucra în weekend
ATRIBUȚIILE PERSONALULUI DE RECENSĂMÂNT: conform Modelului de contract cadru de servicii pentru RPL2021 prevăzut în Anexa nr. 2 a HG nr. 145/2022 privind modificarea și completarea HG nr.1071/2020 pentru stabilirea bugetului și a categoriilor de cheltuieli necesare efectuării recensământului populației și locuințelor din România în anul 2021.
Depunerea cererilor se face on-line pe adresa de e-mail: achizitii@primariavaduizei.ro în perioada 07.04-15.04.2022,.
Persoanele interesate vor depune următoarele documente: • Cerere înscriere ca personal recensământ • Carte de Identitate. • Certificat de cazier judiciar • Diploma de absolvire (minim studii medii)